قیمت قطعات عظام و علت محبوبیت این برند
نوشته شده توسط : yadakyar

یکی از صنایع بسیار بزرگ و عظیم در سراسر جهان، صنعت خودروسازی می باشد. تولیدات هر یک از این کارخانجات در جهان دارای کیفیت، قیمت، خدمات و مدل های متفاوتی هستند. به علاوه خودروسازان برای اینکه بتوانند محصولی با بهترین کیفیت ارائه دهند، قطعات یدکی نیز تولید می کنند تا خودرو ها در صورت تصادف یا خرابی بتوانند قطعات را تعویض کنند. قیمت قطعات عظام با توجه به کیفیت بالای محصولات خود توانسته این مجموعه را به یکی از محبوب ترین برندهای لوازم یدکی تبدیل کند.

قیمت قطعات عظام

قطعات یا لوازم یدکی چیست؟

قطعات یدکی به لوازمی گفته می شود که در صورت خرابی، تصادف و مشکلات فنی قطعات اصلی خودرو، جایگزین آنها شده تا خودرو بتواند به ادامه فعالیت خود بپردازد.

لوازم یدکی باید متناسب با نوع و مدل خودرو شده و توسط همان کارخانه تولید کننده خودرو و یا زیرمجموعه های آن باشد. چرا که تولید کنندگان بسیاری هستند که لوازم یدکی تقلبی و جعلی تولید می کنند. این نوع لوازم علاوه بر اینکه باعث بهبود عملکرد خودرو نمی شوند، بلکه خرابی و مخدوش شدن آنها را نیز به دنبال دارند. طبیعتا لوازم و قطعات یدکی جعلی قیمت ارزان تری نسبت به نمونه های اصل و اورجینال دارند. مسئله‌ای که مهم است کیفیت و کارکرد این لوازم است، پس نباید قیمت ارزان‌تر را ملاک خرید این قطعات قرار داد.

قیمت قطعات عظام

یکی از برند های بسیار موفق در زمینه تولید قطعات یدکی *عظام* می باشد. این گروه که از 12 شرکت عظیم تولیدی، 4 هزار نفر نیروی متخصص و 20 هزار نفر نیروی مشغول به کار تشکیل شده است، فعالیت خود را از سال 1376 آغاز کرده است. دفتر مرکزی این شرکت واقع در تهران می باشد. شرکت عظام علاوه بر تهران، در دیگر شهرها از جمله گیلان، البرز، آذربایجان شرقی و اصفهان نیز نمایندگی دارد.

شرکت قطعات خودروی عظام طی دو دهه اخیر علاوه بر اینکه توانسته است حضور فعال و موثری از طریق ایجاد پایگاه های ساخت قطعات خودرو در بازار داشته باشد، قطعات بسیار با کیفیت و همچنین با قیمت بسیار مطلوب تری نیز نسبت به سایر شرکت ها عرضه می کند. توانایی های بالای این مجموعه در پشتیبانی از صنعت خودروی کشور اثبات شده بوده و به همین دلیل با استقبال بالای بازار مواجه شده است. 

قطعات عظام

شرکت قطعات خودروی عظام  با کادر فنی بسیار مجرب در تلاشند بیش از 1500 قطعه تولیدی و بسیاری از قطعات مورد نیاز خط های تولیدی مانند تسمه ها، بلبرینگ، الکترونیک، مکاترونیک، قطعات برقی، قطعات سیستم تعلیق و ترمز، قطعات مربوط به ایمنی خودرو، سیستم فرمان، قطعات موتور و قطعات ریخته گری، قطعات ماشین کاری و قطعات سیستم انتقال قدرت را تولید کنند. همچنین سعی بر این دارند که قیمت قطعات عظام برای کارخانه های تولیدی مقرون به صرفه باشد. به همین دلیل این شرکت در روند تولید قطعات عظام و همچنین قیمت مناسب این قطعات در کشور در صدر جدول قرار دارد.

در همین راستا به شما کاربران گرامی پیشنهاد می شود با در نظر داشتن اینکه قیمت قطعات عظام با توجه به کیفیت شان بسیار مناسب می باشد، در صورتی که قصد خرید لوازم یدکی یا آگاهی از قیمت قطعات عظام دارید به سایت یدک یار مراجعه کنید.

 





:: برچسب‌ها: قیمت قطعات عظام , قطعات عظام , عظام , لوازم یدکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: